BREAKING NEWS

.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Στεριανού Ειρήνη: Θηλυκότητα και αισθησιασμός χτυπάνε κόκκινο


Όνομα : Στεριανού              
Επίθετο: Ειρήνη  
Ζώδιο : Σκορπιός                  
Πρώτη εμφάνιση : Η πρώτη εμφάνιση μου έγινε μέσα από τα καλλιστεία Μακεδονίας Θράκης
Σπουδές : Σπουδάζω στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου κοινωνική και εκπαιδευτική πολίτικη    
Σπουδές : Σπουδάζω στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου κοινωνική και εκπαιδευτική πολίτικη     Ενδιαφέροντα : Μου αρέσουν τα ταξίδια. Να γνωρίζω κόσμο. Τον ελεύθερο χρόνο μου κάνω γυμναστική. Καθαρίζω το σπίτι και βγαίνω με φίλους
Στόχος – Φιλοδοξίες : Σαν πρωτο στόχο έχω να τελειώσω την σχολή μου αλλά παράλληλα να....μην αφήσω το μοντελινγκ καθώς είναι κάτι που μου αρέσει και θα ήθελα πολυ να ασχοληθώ με το κομμάτι της τηλεόρασης και της παρουσίασης κάποιος ψυχαγωγικης εκπομπής
Και τώρα : Αυτό τον καιρό κάνω φωτογραφίσεις και κάποια γυρίσματα σε εκπομπές καθώς επίσης παρακολουθώ και τα μαθήματα στην σχολή μου
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη

Περισσότερα...
Πηγή  : http://nyxtobaths.blogspot.gr/

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes