BREAKING NEWS

.

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Χριστιάννα Ζύκα: Από τα πιο σέξι θηλυκά που θα γνωρίσεις στην ζωή σου!


Όνομα: Χριστιάννα 
Επίθετο: Ζύκα
Ζώδιο:Ιχθύς
Πρώτη εμφάνιση:Έχω εμφανιστεί στην εκπομπή μες τη καλή χαρά ως μοντέλο
Σπουδές: Είμαι φοιτήτρια διαιτολόγιας
Στόχος: Να κάνω μια αξιόλογη καριέρα στο χώρο της μόδας, που είναι αυτό που με γεμίζει και με κάνει να νιώθω όμορφα..
Και τώρα: Ζω ήδη ενάμιση χρόνο στην Αθήνα, παρακολουθώντας το δεύτερο έτος της σχολής μου και παράλληλα, μετά την αποφοίτηση μου από...
ακαδημία μοντέλων, εργάζομαι σαν μοντέλο σε συνεργασία με το πρακτορείο μου..
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη...
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Βέβαια υπάρχει φλερτ..απλά ίσως δεν υπάρχει έρωτας στην εποχή μας!! Περισσότερα...

Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes