BREAKING NEWS

.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Γιώτα Βατίτση: Η εντυπωσιακή τραγουδίστρια μας συστήνεται


Όνομα : Γιώτα                
Επίθετο: Βατίτση
Ζώδιο : Λέων                          
Πρώτη εμφάνιση :
Σπουδές : Εμπόριο και ποιοτικό έλεγχο προϊόντων.
Ενδιαφέροντα: Μου αρέσει να ταξιδεύω να γνωρίζω μέρη και κουλτούρες διαφορετικές από τη δική μας.
Στόχος – Φιλοδοξίες : Δε θα πω το κοινό να κάνω καριέρα γιατι μέχρι τώρα εγώ δεν το επέλεξα, θα θελα να κάνω τη δική μου επιχείρηση για να εξασφαλίσω το μέλλον μου διότι όλα τα άλλα έχουν ημερομηνία λήξης
Και τώρα : Εργάζομαι στο όμορφο....
 Άργος στο colosseum live με πολυ καλές φωνές ομαδάρα σου λέω.
Στιγμή αδυναμίας : Όταν βλέπω μέσω skype την οικογένεια μου μου λείπουν πολυ....
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη!
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ:  Νομίζω παλιότερα ήταν πιο ρομαντικό και αγνό στην εποχή μας γίνεται με λάθος τρόπο
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ο τρόπος που με πρωτοκοίταξε και με πλησίασε ο σύντροφος μου με κανε να ξεχάσω όλα τα  προηγούμενα φλερτ όποτε δε θυμάμαι άλλα... Περισσότερα...

Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes