BREAKING NEWS

.

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Κρίστι Anthonis: Η καυτή χορεύτρια μας αναστατώνει .....


Όνομα : Christy            
Επίθετο: Anthonis
Ζώδιο : Σκορπιός          
Πρώτη εμφάνιση : Πρώτη μου εμφάνιση ήταν στην 6η δημοτικού σε μια σχολική εκδήλωση ,έπειτα στα 15 μου χρόνια ,μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με τον χορό πιο επαγγελματικά.. Αργότερα μπήκα στον χώρο της διδασκαλίας και ασχολήθηκα με τα σόου κ το τραγούδι
Σπουδές : Ενιαίο Λύκειο
Ενδιαφέροντα : Ασχολούμαι με τον αθλητισμό από μικρή ηλικία.. Μεγάλη μου λατρεία ειναι το Taekwon-do όπου και συνεχίζω μέχρι και σήμερα..
Στόχος – Φιλοδοξίες :.....
 Μέχρι στιγμής πολλούς από τους στόχους μου τους έχω πραγματοποιήσει και είμαι πολυ χαρούμενη γι αυτό, αλλά φιλοδοξώ στο μέλλον να μου δοθούν περισσότερες ευκαιρίες πάνω στους τομείς μου ώστε να ανοίξουν οι ορίζοντες μου.
Και τώρα : Αυτό το καιρό λόγο το ότι έλειπα από την χώρα μου για αρκετό χρονικό διάστημα, προσπαθώ να συντονιστώ στις παλιές μου συνήθειες και να αφιερώσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ στους δικούς μου ανθρώπους.
Στιγμή αδυναμίας : Λυπάμαι πολυ εύκολα. Περισσότερα...

Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes