BREAKING NEWS

.

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Μαριάντα Άλεξ: Η περιζήτητη χορεύτρια μας συστήνεται


Όνομα :  Μαριάντα
Επίθετο: Άλεξ  
Ζώδιο :Ιχθύς
Πρώτη εμφάνιση : Η πρώτη μου εμφάνιση ήταν το 2007 σε ένα οριένταλ μαγαζί
Σπουδές : Τελειόφοιτη Μηχανολόγος Μηχανικός, Σεμινάρια Οριένταλ χορού, Αγγλικά, Γαλλικά, Γραφιτική
Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω στον ελεύθερο χρόνο μου ή να κάνω μαθήματα zumba  
Στόχος – Φιλοδοξίες :  Ο στόχος μου είναι να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό πάνω σε αυτό που έχω σπουδάσει και αργότερα επειδή είμαι πολύ της οικογένειας να κάνω τη δική μου.  
Και τώρα : ....
Τώρα εμφανίζομαι σε νυχτερινά club της Αθήνας και εκτός
Στιγμή αδυναμίας : Όταν ''έχασα'' ένα πολύ δικό μου άτομο... Περισσότερα...

Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes