BREAKING NEWS

.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ιωάννα Σκανδαλάκη: Η ανατρεπτική γυμνάστρια από τα Χανιά!


Όνομα: Ιωάννα
Επίθετο: Σκανδαλάκη
Ζώδιο: Ιχθύς
Πρώτη εμφάνιση: Είχα δικό μου κομμάτι παρουσίασης στο mtv. Είχα αναλάβει το κομμάτι της γυμναστικής.
Σπουδές :-base training.(ακαδημία γυμναστών)
Ενδιαφέροντα: Μου αρέσει πολυ η....
 χειμερινή κολύμβηση και διαβάζω πολυ περιοδικά αθλητικού περιεχόμενου
Στόχος-φιλοδοξίες: να εκπαιδεύομαι συνεχώς στο χώρο του fitness και σε οτιδήποτε καινούργιο στον τομέα της άθλησης.
Και τώρα: Τώρα εργάζομαι ως γυμνάστρια σε ένα γυμναστήριο και παράλληλα κάνω personal και group training.
Στιγμή αδυναμίας: Πάντα όταν βλέπω γύρω μου ανθρώπους που κοιμούνται στα παγκάκια και τρώνε από τα σκουπίδια συγκινούμαι πολυ...μακάρι να μπορούσα να τους βοηθήσω όλους...
Ελεύθερη - δεσμευμένη: Δεσμευμένη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Σαφώς υπαρχει με τη διάφορα ότι τώρα υφίσταται πιο έντονα από το γυναικείο φύλο
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κανει: Μια φορά σε μια έξοδο μου σε κάποιο κέντρο διασκέδασης ένας τύπος μόλις με είδε πήρε το μικρόφωνο κ μου ζήτησε να γίνω το κορίτσι του.

Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes