BREAKING NEWS

.

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Η Χαρά Σαξώνη, μας αναστατώνει και μας δηλώνει για ακόμη μια φορά, οτι θέλει να κάνει σχέση με τον Νίκο Βέρτη !


H Χαρά Σαξώνη είναι μια γυναίκα γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Η 24χρονη καλλονή κατάγεται από την Καλαμάτα κι έχει θέσει αρκετούς στόχους στη ζωή της. «Εχω τελειώσει κομμωτική και αισθητική στο 3ο ΕΠΑΣ Καλαμάτας. Μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου, αλλά και τις φίλες μου. Αν δεν μπορέσω να κάνω ως μοντέλο την καριέρα που ονειρεύομαι, τότε σίγουρα θα ασχοληθώ με το χώρο της μόδας μέσω των σπουδών μου».

Από μικρή έλεγε πως ήθελε να ποζάρει σε περιοδικά και να περπατάει σε πασαρέλες.

Δηλώνει πως διαθέτει αρκετές μουσικές γνώσεις, ενώ παίζει και αρκετά μουσικά όργανα. «Αποφοίτησα από μουσικό γυμνάσιο κι έτσι κατάφερα να αποκομίσω σημαντικές γνώσεις όσον αφορά το χώρο της μουσικής. Παίζω πιάνο, φλογέρα, παραδοσιακά κρουστά και κιθάρα». Αν κι έχει παρακολουθήσει μαθήματα ορθοφωνίας αποφεύγει να τραγουδάει. «Εχω αυτογνωσία. Ομολογώ πως είμαι παράφωνη. Δεν θα μπορούσα ποτέ να πιάσω μικρόφωνο και να ανέβω να τραγουδήσω». Ομως, θα ήθελε να ασχοληθεί με το θέατρο. «Πιο παλιά συμμετείχα σε θεατρικές παραστάσεις και μάλιστα μου έλεγαν ότι έχω ταλέντο. Θα με ενδιέφερε να έπαιζα σε κάποιο σίριαλ ή στο θέατρο».



Μας αποκαλύπτει ότι μεγάλωσε στην ίδια γειτονιά με τον Φαίδωνα Κεφαλά. Τον όμορφο πανελίστα που εμφανίζεται κάθε πρωί στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. «Το πατρικό του Φαίδωνα είναι πολύ κοντά στο δικό μου. Είμαστε γείτονες. Του εύχομαι ό,τι καλύτερο στην καριέρα του».

Χαλαρώνει με ένα καλό μασάζ και αρκετά ψώνια.
 «Ο καλύτερος συνδυασμός είναι βόλτες στα μαγαζιά μέχρι τελικής πτώσης. Καφεδάκι κι έπειτα ένα χαλαρωτικό μασάζ με αιθέρια έλαια. Μόνο που το σκέφτομαι νιώθω πολύ καλύτερα!» το σκοπό μου...»














Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes