BREAKING NEWS

.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Σίντυ Σεφέρη - Όταν τέτοια κορίτσια φεύγουν από την χώρα τους όλοι χάνουν


Όνομα : Σίντυ
Επίθετο: Σεφέρη
Ζώδιο : Τοξότης
Σπουδές : Fachoberschule Gesundheit und Soziales

Ενδιαφέροντα : Λατρεύω να γυμνάζομαι, να παίζω βόλεϊ και να παρακολουθώ βίντεο Μακιγιάζ. Πήγαινα 11 χρόνια χορό και έπαιζα 2 χρόνια βόλεϊ σε ομάδα, ένα χρόνο στην Ελλάδα και έναν χρόνο στην Γερμανία.

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος και όνειρο μου είναι να μπορέσω κάποτε να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μακιγιάζ. Σκοπεύω μελλοντικά να αρχίσω youtube, όταν θα έχω στη κατοχή μου καλή κάμερα και αρκετό χρόνο. Πιστεύω είναι υπέροχο το αίσθημα να μπορείς να βοηθήσεις άτομα μέσα από τα βίντεο σου και να είσαι πηγή έμπνευσης για αυτά. Και αυτός είναι ο στόχος μου και η μεγαλύτερη επιθυμία μου.

Και τώρα : Ζει στην Γερμανία

Στιγμή αδυναμίας :Γενικά προσπαθώ να είμαι δυνατή ακόμα και όταν μερικές φορές μοιάζει δύσκολο. Μια στιγμή αδυναμίας μου ήταν στο δημοτικό όταν με κοροϊδεύαν λόγω της καταγωγής μου. Τότε με ένοιαζε και με πλήγωνε ως παιδί. Απίστευτο πόσο άδικα μπορούν να γίνουν τα παιδιά μερικές φορές.

Περισσότερα...
Πηγή : http://nyxtobaths.blogspot.gr 

Share this:

 
Back To Top
Distributed By Blogger Templates | Designed By OddThemes